ZA SVE LJUBITELJE TEHNIKE, RC MODELA I FOTOGRAFIJE - STIGAO DRON QUADRICOPTER ZA RADIONICU DIGITALNE FOTOGRAFIJE "POLETI I SLIKAJ"
Tijekom 1. polugodišta 2015/16. u Centru su počele cjelogodišnje radionice za učenike osnovnih škola na području grada Pule iz robotike i elektronike, maketarstva "Diorame", radio upravljanog brodomodelarstva i automodelarstva, eko lego modelarstva, digitalne fotografije i obnovljivih izvora energije.
Na "Maloj školi čiste energije" učenici od 3. - 8. razreda kroz multimedijalne sadržaje i zanimljive prezentacije ulaze u svijet praktične primjene obnovljivih izvora energije. Na vrlo praktičan način uče specifičnosti obnovljivih izvora energije, te načine korištenja sunca, vjetra, plime, oseke, valova, biogoriva. Prošle su godine polaznici ovladali tehnikom izrade solarnog punjača za mobilne telefone s integriranom svjetiljkom.
'Solarni terarij za mini eko sustav" - upisi u tijeku
Potaknuti, da poput živih bića i naši solarni kukci i pauci trebaju svoj životni prostor, polaznici su započeli izgradnju terarija u kojem ih mogu sigurno smjestiti i promatrati. Srećom, naši insekti ne gladuju čak i ako zaboravimo na njih, jer pokreće ih svjetlost sunca ili lampe. Nestankom svjetlosti, svi se primire i čekaju svjetlost dana ili nas da im upalimo lampu u terariju, tada sve postaje užurbano i živahno. Trenutno se u terariju nastanjuju tarantula, žohar i mrav, a uskoro će im se pridružiti skakavci i još mrava- pravi mali eko-sustav!
ZA SVE LJUBITELJE TEHNIKE, RC MODELA I FOTOGRAFIJE - stigao dron quadricopter za radionicu digitalne fotografije "Poleti i slikaj" - upisi u tijeku
Poticanjem i razvijanjem interesa učenika za prirodne, tehničke i srodne znanosti, te praćenjem naprednih tehnologija na radionici digitalne fotografije učenici od 5. - 8. razreda moći će kreativno i inovativno osmišljavati način snimanja kadrova u pokretu, snimanja fotografija i filma pomoću drona - quadricoptera.
Što je uopće dron?
Dronovi su bespilotne letjelice koje se uglavnom koriste za snimanje i fotografiranje iz zraka, zbog primjene u različitim situacijama postaju sve popularniji. Na društvenim mrežama, ali i video servisima, sve je više visokokvalitetnih sadržaja (fotografija i videosnimaka) koje su autori načinili upravo pomoću dronova.
Opremljeni su kamerama pomoću kojih se kreću u prostoru "vide", te digitalnim snimkama obrađuju terena koje prelijeću. Uz pomoć HD kamere visoke rezolucije možemo pratiti na tabletu ili smartphoneu. Fotografije napravljene uz pomoć bespilotnih letjelica na daljinsko upravljanje su poseban užitak. Dronovi mogu zabilježiti fotografije, za koje više ne trebaju alpinističke vještine, dizalice i helikopteri, a mogu se spustiti i u nepristupačne rupe i pozemlje .
Više od 5.000 ljudi, amatera i profesionalaca, prijavilo je fotografije zabilježene pomoću svojih letećih dronova na drugo po redu međunarodno natjecanje za najbolje fotografije zablježene iz drona.
Takmičenje je organizirao sajt Dronestagram, koji je specijaliziran za ovakve fotografije, a sponzorirali su ga Nacional Geographic i Kodak. Birali su se pobjednici u tri kategorije: Priroda, Mjesta i "Dronies" što je novi termin za selfije zabilježene pomoću drona. Prva je nagrada dodijeljena zapanjujućoj fotografiji na kojoj je snimljen orao u letu iznad Nacionalnog parka Bali Barat u Indoneziji.
Mogućnosti snimanja uz pomoć drona koristiti će polaznici radionica" Male škole čiste energije",robotike i elektronike, R/C brodomodelarstva i automodelarstva.
Osigurajte pogled vrijedan divljenja kombinacijom slika sa zemlje i iz zraka sa različitih visina
S obzirom na iznimno pozitivne reakcije i interes djece i njihovih roditelja za sve naše radionice, pozivamo učenike koji se nisu uspjeli upisati u prvom upisnom roku, da se prijave u radionicu "Mala škola čiste energije" i radionicu digitalne fotografije "Poleti i slikaj". Radionice su namijenjene za učenike od 3. - 8. razreda osnovne škole, besplatne su, a održavaju se u Centru za tehničke aktivnosti "Veruda" Pula, Trg Kralja Tomislava 13., jednom tjedno 2 školska sata u popodnevnom terminu.